försvinn...


http://kjellemann.files.wordpress.com/2008/03/rose-dikt.gif

 

skulle blivit en dikt men nej de blev inte det

jag minns hur det var att vara kär

jag minns hur det var att bli sårad

jag minns hur DU rädda mig

jag minns allt vi prata om

jag minns hur jag förstörde

jag minns hur du förlät mig

jag minns hur jag förstörde igen och du försvann

och nu är jag här med minnen och inser att betydde mer än du borde gjort..

så kallad obesvarad kärlek... en dag kankse jag möter någon som besvarar min kärlek... men alrdig ska jag glömma DIG för en bättre vän än dig kan ingen ha... men jag vill bara glömma, jag borde glömma.. är bara patetisk... men tänk dig själv att ha någon som räddar dig, där allt faller på plats, som att du bara vill försvinna med den, som att ni på något viss hör ihop och sen försvinner den, hur skulle det kännas???

 

http://ss11i01.stream.ip-only.net/images/blog/images/entries/15/03/62/114043/0060d0b94c0d2908

 

I know I did wrong ... but you should know that I miss you my friend. Words can not express how much you mean to me. whatever happens, even if you hate me so there I am for you .. miss u





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0