sol sol sol

hej alla... vart och jobbat idag.. varit vaken sen kl 3 i morse så är trött..
gått med 3 hundar idag och det har varit varmt....
fick veta att jag fick G i engelska B i alla fall.. G precis tydligen...
men hallå jag har ju starkt G på nationella och mitt arbete så ändrarde jag ju
det så som hpn sa för att det skulle bli ett G, men tydligen så
kan jag inte tillräckligt i alla fall...
men vet ni vad, I hate her... förlåt men jag gör det.
jag hade förstått om jag legat på ig innan men det har jag inte gjort..
ja ja i morgon ska jag lämna Engelska boken och snacka lite med henne och sen slipper jag henne...
men jag får mitt G och jag vet, hon vet och alla andra vet att jag kan mer än vad hon bedömt mig och det är
det viktigaste, men det är så irriterande när jag vet att jag kan mer och jag har bevisat det och åhhhh...
ja ja nu ska jag inte gnälla mer.. hmmm....

inge svar från tärna än......  vill veta bara så jag kan vara helt hundra..
jag är 99% säker att jag inte kommer in, men behöver veta till 100%.....

men nu ska jag duscha och i morgon ska jag hjälpa mamma och pappa på hunddagiset på förmiddagen
för det  har blivit lite problem........ ska nog köra lite boxning och få avreagera mig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0