min design

hello.... jobbat idag med tidningarna.. kom hem vid halv sju typ sen gick jag och sov..
hatar att det tar längre tid när man är ensam med tidningarna.
sitter och funderar på hur jag ska göra om min design på bloggen... men det får bli när
jag lärt mig mer om design och sånt.. ksa ju bli it-pedagog:D om jag nu klarar av det...
ska äta borde ätit för länge sen egentligen... om typ någon minut kommer familjen hem också...
i morgon blir det att jobba på hunddagiset... jippi får sova 2 timmar extra..


Kommentarer
nelia

haha aa visst är den :D

tack så mycket! Detsamma :)

2010-06-28 @ 20:52:59
URL: http://nnelia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0