men lol

hej alla... sitter här och lyssnar musik, zorba har åkt hem nu.. hon kanske inte kommer hit mer:(
kommer sakna min lilla plutt.... är trött... seriöst jag är jätte känslig just nu, som när jag ska ha mens fast
värre.. blir väl så när man är trött, knappt sovit, inte veta saker och känna sig ensam....
har världens massa tankar just nu... tänk om jag aldrig hittar någon och får bo hemma för evigt...
jag vet ingenting just nu..... ska försöka gråta ut allt, sova och inse att jag ska ta en dag i taget....
jag är bara så utmattad just nu....

dator blev helt cp nyss, allt var skit stort.... men fixade det....

förlåt alltså men jag är bara så trött på allt just nu.....




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0