jag är trött

seriöst jag orkar inte.... jag är super trött ochallt känns jobbigt.. jag vill bort härifrån..
jag vill ha ett normalt liv.

i morgon så ska jag dela ut tidningar själv, vara på hunddagiset
och det jobbiga är nu att jag är trött, har knappt fått vila i helgen heller pga
att jag måste ta hand om hunden. alla tror nu att jag är sur för
att jag ska dela ut tidningar men det är inte så..
jag är bara trött, jag känner mig ensam, som att allt jag gör
är att ställa upp men får inget tillbaka...
jag är trött på att vara 24/7 med min familj...
jag är rädd att till nästa höst att jag fortfarande kommer jobba hos
mina föräldrar.. jag vill ha mitt eget liv...
dom enda jag umgås med, pratar med är min familj...

jag saknar daniel och andreas..

jag önskar så att jag kunde få ha mitt egna liv... pappa säger att jag är vuxen
men varför har jag då inte mitt egna liv?????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0