ja jag är sur

ja nu är jag emot mycket... men kul att man skrivit ett arbete som man får ig på
för lite små saker för att hon ska kunna bedöma att man kan skriva om författare och med hjälp medel..
det roliga är att jag har skrivit ett bra innehåll, det vara bara lite med stavningen...
men fine okej ja jag kan ändra på det, men sen säger hon det värsta att jag får ig om jag onte fixar arbetet..
men va??? jag har gjort jätte bra på nationella ligger på starkt G i engelska b, men tydligen så kan min lärare ge mig ig pga ett arbete... nej det kan hon inte.. men men hon kan ju försöka....hmm
men nu har jag ändrat och skickat in i tid så nu har jag gjort det jag kan....
men det konstiga är att detta viktiga arbete behövde typ inte alla göra tydligen.. lite orättvist..
dumma lärare.............. jag har rätt att vara sur.... jag tänker inte ta ett ig pga denna lilla sak.... nej det tänker jag inte........

men nu ska jag lugna ner mig lite och kolla tv....
det förtjänar jag.. har gjort det hon bad mig om ju......

hmmmm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0