inte gör något

hela helgen har min familj klagat på mig att jag inte gör något och att jag är så lat...
men ursäkta mig, va????
jag sliter ut av helvete för dom och deras jävla jobb så på helgerna vill jag ta det lugnt
och denna helg så har jag inte kunnat gå ut för kan inte ha skor på mig... men visst okej..
och lätt att kunna göra andra saker än att ut och gå..... för ska jag ut på krogen måste jag sova hos
någon annan och skit.. jag hatar mitt liv ibland..
önskar jag bara kunde få flytta härifrån... hur tusan ska jag klara av att jobba och bo med dom i 1 år???
ja ja jag har skolan och sen nästa höst då ska jag bort härifrån........

men nu ska jag kolla klart på vm



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0