hedemora

hej på er alla!!!

sitter här och ja jag ska snart dra till skolan, hade hellre legat i solen dock.. men ja ja...
igår var team 3bf 2010 till säter, hedemora och dormsjöskolan:D!!
det var kul måste jag säga.... hade en trevlig resa hem måste jag säga.. tog lite lång tid kanske:D ha ha
men det var kul... på säter så var vi på mentalsjukhusmuseet,i hedemora käka vi lunch på mcdonalds
och på dormsjö skolan så fick vi höra om skolan, hade varit kul om vi fått gå runt på skolan och
fått veta mer om hur dom jobbar.. men ja ja...

i dag blir det svenska och lite så...
i morgon blir det en bara jobba dag
och på torsdag blir det skola
fredag är vi lediga så ska jobba då...

på lördag är det en vecka kvar:D

nästa vecka blir stress och dryg.. ska köpa saker till studenten, till dagen efter, matsäck till eskiln..
ska fixa håret, klippa och färga det, fixa klart med alla kläder, få veta hur jag ska ta mig till ninni,
snacka med Hanna hur vi ska göra på studenten....

är nervös som tusan förresten... fick veta att jag fick reserv plats på fellingsbro, men det är lugnt för
ska inte plugga där nu till höst i alla fall.. men är nervös för tänk om det blir samma svar från tärna...
vill ju komma in.. så nu tror jag att jag får reserv plats eller att jag inte kommer in:(
det kommer säkert stå tyvärr men du har inte blivit antagen detta år.....
ja ja men då blir det 1 år med inge skola alls i alla fall..
får väl söka till nästa år.... men lär väl inte komma in då heller.. ha ha har jag tur kanske jag slippe plugga för evigt.....ha ha

ja ja kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0