ugly betty

hej alla... sitter här och gör ingenting,, nyss kollat på sista ugly betty och dame jag är besviken...
okej ja det är bara en serie jag vet, men i alla fall.... det skulle ju bli hon och daniel...
det är som med första boken i twilight serien på slutet.. nu kommer jag tro att det kommer en fortsättning...
ähh jag får läsa twilight och gråta men bli glad:)

ja jag och daniel hmm ja jag vet inte... jag vill verkligen inte förlora han.. vi får väl se...
andra killar: ha ha ha  hakommer dö ensam tror jag...

andreas: bra update där:) loggade in på msn och då skrev han:)
(daniel bli inte sur, du borde vara glad om jag är glad)
vi snackade lite om typ skola, vad vi gjorde och så.. kändes kul...
han berätta att han ska flytta ett tag och jobba... i norge.. norge.. hallå..
så ja jag vet inte.... alltså vi lär ju aldrig träffas igen(inte efter allt:( tråkigt nog)
men han var min vän och nu kommer vi aldrig snacka känns det som...
känns som vi säger hej då kanske.. vem vet... jag ska ju ta det lugnt, inte oroa mig så får ta det som det kommer... hade nog känts jobbigare om vi snackade mer som förra sommaren.. jag hoppas han får det bra i norge och hittar sig själv. som sagt vad som än händer så kommer jag vara hans vän.

nu till något annat jag måste stoppa amanda från att flytta till norge... skitungen har fått jobb där i oslo samma ställe som andreas... dame hon får inte lämna mig...

kram

förresten ugly betty avsnittet påminde mig om mitt liv lite... om andres.. hon åkte till london, han till oslo... fast det är jag som skulle åka och i verkligehten så kommer jag vara kvar och fatta noll och bli ensam utan ens mina två bästa vänner..

okej zandra skärpning nu........




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0