trust

i morgon börjar dagen med tidningar klockan 3, sen gå upp till hunddagiset kommer vara där själv
fram tills lunch och sen hem till kvällen för att umgås med familjen.
känns kul att få prova på att ta hand om hunddagiset själv ett tag... dom litar på mig:)
men det är inte så konstigt, jag 'r van att klara mig själv, klara av saker ensam...
i spanien när vi bodde på hunddgården(sos) där man skickar hundar till sverige... dom tar hand om hemlösa hundar.
fanns upp till 150 hundar ibland och där hade vi hundar uppe på gården, nere i en hundgården och i den största hundgården, med kennlar där burkade jag jobba(själv, eller ja ta ansvaret) och jag brukade mata hundar själv...
så en 12 åring var ute med hundar som var allt från jätte små till jätte stora, matade dom, städade burar.. så jag är
van:)
 men det känns kul att f¨å ta hand om hunddagiset... känns ansvarsfullt och vuxet liksom...
även om det i spanien var vuxet så känns detta annolunda, för här har vi ansvaret för någons hund, ansvar för dyra hundar, hundar som ja som någon äger... ansvaret för dagiset och så vidare....
ska vara ensam till lunch..... mycket är för att tidningarna kan ta längre tid men skitsamma.. jag ska vara där i alla fall...

här regnar det som tusan just nu... nej får äta lite och sen ta en l´ång promenad i stället....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0