tolkning

ta en låtlista med minst 24 låtar och sen slumpa låtarna och så gör du listan:
så här blev min...
lite kul med tanken på att låtar betyder ju olika för olika människor.... men sen kkan man ju tolka det hur man vill...

1.Hur mår du idag?
varje gång du möter min blick

2.
Kommer du komma långt i livet?

I do anything for love


3.
Hur är skolan för dig?
material girl


4.
Vilken är ditt livs themesong?
lost in stereo

5.
Vilken är din livshistoria?
tonårsnatt

6.
Hur ser din framtid ut?
i just died in your arms

7.
Hur blir din morgondag?
whatya want from me

8.
Vad är det bästa med dina vänner?
ruta 1

9.
Vilken sång beskriver dig bäst?
dont stop belivin

10.
Hur ser ditt liv ut just nu?
love for the music

11.
Vilken låt kommer spelas på din begravning?
break your little heart


12.
Hur var du som barn?
where ever

13.
Vem kommer du gifta dig med?

you will go

14.
Hur ser världen på dig?

only you


15.
Vad tycker dina vänner om dig?
im with you


16.
Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
hos dig är jag underbar

17.
Kommer du någonsin få barn?
dont stop belivin


18.
Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
right here waiting


19.
Hur blir du igenkänd av folk?

skisser för sommaren

20.
Vilken är din livsfilosofi?
wild world

21.
Vad tycker dina föräldrar om dig?
7 things

22.
Tycker andra att du är attraktiv?
team building

23.
Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
du får göra som du vill


24.
Hur ser du på sex?

still counting


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0