städa

varje fredag så är det samma ska, mitt rum ser hemskt ut och kläder överallt så jag städar, rummet blir fint och det håller sig till i alla fall hela helgen, sen samma sak nästa vecka... så här har det sett ut i minst 1 år;) kanske dags att bli vuxen på den delen med!! men i alla fall så nu sitter jag här torsdag kväll(typ kväll) och kollar på mitt rum och tänker shit fredag i morgon och mitt rum ser för jävligt ut.... jag fattar inte hur det blir så:
1- jag är aldrig hemma typ ju
2- när jag är hemma så kollar jag tv, datorn, tränar, sover
3- fortfarande jag är knappt hemma......

okej nu vet jag, kanske är dte för att jag typ aldrig är hemma som det blir så här..
för jag kommer hem byter om, slänger allt på golvet... gör det jag ska och sover, vaknar och går upp och jobbar
kommer hem och så vidare... dags att bryta alla mönster nu.... dags att föändra nu...
från och med måndag är det andra bullar som gäller....

jag har en plan vad det gäller utbildning...
dags att göra en plan om det andra- mitt liv... nej jag ska inte bli en annan person
ähh ni lär se;) vad jag menar...... så länge jag vet vad jag prata om så är det lugnt.....

hmm kanske dags redan nu att göra lite ändringar;) kanske städa idag.... nej faktum är att jag ska städa i morgon
alltså typ en del, sen på söndag ska jag göra storstädning och som sagt en storstädning varje söndag för att städa behöver man är bättre än städa varje fedag för att rummet ser för jävligt ut..och när jag jobbar så är det bara jobbigt att städa på fredagar....

hej hopp alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0