första gången

god morgon alla.... jobbigt när det är så varmt ute tycker jag, som att gå i en bastu hela dagarna.
i morgon är det jobb, jobb, jobb igen... vecka 29 blir det inge jobb förutom tidningarna
och inte vecka 30 heller.. vecka 31 blir det slit igen... och vecka 33 på fredagen då blir det
att åka till sala, till skolan(för andra gången) första gången som jag ska vara där som elev
eller student som man säger.. första gången jag ska träffa min nya klass:)
känns nytt och spännande:)

men nu har jag börjat tröttna på att vara singel...
visst det är skönt att:
  • ha frihet
  • kunna flörta
  • bara tänka på mig
  • slippa alla bråkn
men samtidigt så är det tråkigt att se alla som är kära man känner sig så ensam, saknar närheten
och att ha någon... men samtdigt så passar inte en kille in i mitt liv just nu, tror jag...
kanske är det så att jag ska leva ensam... eller så träffar jag någon och man anpassar sig:)
men en sak är säker och det är att jag tänker vara mig själv, när jag nu hittat mig själv helt.....:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0