flytta

idag har jag en riktig jaghatarminfamiljochvillflytta dag, såna dagar brukar komma lite då och då..
idag kom den för att min pappa är dålig och helt plötsligt så kretsar allt kring han...
vi brukar alltid äta gemensam lunch på helger men inte idag, nej idag får man äta om man vill
och mamma ska så klart dryga sig och äta ingenting som pappa
och till middag så får vi inte det vi planerat för pappa kan ju inte äta det...
gör vi så när jag inte kan äta??? nej då är allt som vanligt..... och sen fick jag skäll
som att jag är fem år för att jag sa att jag inte ville ha räkor nästa helg.. jag hatar räkor....
men det är klart alla skiter i mig.... seriöst och jag ska orka med detta......
det var lättare när dom inte hade hunddagiset för då slappa man det tjatet, nu handlar ju allt om hunddagiset.. nej det var lättare när jag hade skolan.... nu kommer jag åka till skolan 1 gång i månaden
och jag kommer säkert inte få någon hjälp alls av pappa med skolan.....

jag önskar jag kunde packa mina saker och bara dra..... 24-7 med min familj är för mycket....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0