1 månad

hej hopp... sitter nej ligger i sängen och gör ingenting just nu...
kom på att om typ 1 månad börjar allt på allvar eller nja vecka 31 så börjar jag jobba på
hunddagiset riktigt ordentligt.. då blir det tidingar och hunddagis:)
men skönt att ha något att göra om dagarna.. nu jobbar man, jobbar, är ledig jobbar.. då
kommer jag jobba:) sen vecka 33 så är det dags för skola:)
den 20/8 klockan 13:00 kommer jag sitta i tärnas aula och inleda en ny fas i mitt liv:)
nervöst.... måste börja kolla upp buss/tågtider så man vet allt sånt... får mer info två veckor innan om
första dagen.... får se om det blir första gången vi ska sova över där.... eller om den dagen är någon gång efter...
vi får väl se:)
är nervös om jag kommer klara det, ska ju typ ha egna lektioner och sånt... pirrigt...
men nu ska jag sluta oroa mig och sen tänka på sånt jag kan göra något åt... om ni fattar:)

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0