riverside!!

var ute en sväng och shit vad kallt de är....
satte mig vid datorn och jippi nu funkar de att kolla på webb tv så kollade på riverside, de var väl okey.
älskar min dator liksom, den känns så personlig och så min....

i morgon startar jag upp min träning det betyder att jag ska träna mycket och äta och dricka nyttigt....

just ja jag har inte rökt sen i onsdags eftermiddag(30/12-09) och fick pengar idag men köpte inge cigg utan de blev juice, loka... duktiga jag ska försöka sluta röka...... får ju inte pengar förrens typ den 13 januari så kommer i alla fall inte kunna köpa cigg...... men vi får se hur jag lyckas med mina mål...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0