min hemliga låda....

jag orkar inte plugga!!!!
skulle ta bort blockeringen från vissa personer idag på msn, men då min data är lite knäpp så jag råka ta bort personerna.. hmm... ja ja skickade att jag ville lägga till dom igen ha ha .... verkade som att vissa  tagit bort mig med:(

insåg att jag faktiks kommit över att en viss person tyckte jag var jobbig och slutade prata med mig
insåg de när jag en kompis frågade om jag fortfarande var sårad.........
men visst de känns väl fortfarande, men mest så äör jag bara sur på mig själv för att de blev som de blev
och de är tråkigt att vi inte är kompisar och att vi aldrig snackar med varann...

och detta påminde mig om mitt snack om nyckeln, att jag har en låda(alltså de finns inte) som jag stoppar saker i när de är dags att gå vidare och sen låser jag dom med min nyckel.. elller något sånt....


hmm ja ja

men även om allt är borta, att jag inte finns i din värld och att
jag accepterat att de är som de är och gått vidare så finns de en del av mig som aldrig kommer
glömma dig. för du fick mig att må bra, du fick mig att inse saker..
de är svårt att förklara, men jag är inte besatt men kommer aldrig glömma dig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0