min familj

lite irriterad över att min bror och pappa läser min blogg, men men den är ju inte hemlig och då  ser dommina tankar ha ha.... men hur de än är
så skulle jag aldrig vilja byta ut min familj. jag vett jag gjort misstag i mitt liv och så vidare men i har aldrig dömt mig, svikit mig,.. ni har alltid funnits där för mig och låtit mig göra olika val i livet...

livet skrämmer mig ibland, att allt kan vara så jobbigt och svårt och tuffa val, men att ha er i mitt liv gör saker och ting lättare.....  jag är så stolt över er.. och ni är mina förebilder.....

trots att ni gör mig sur, irriterad så är ni allt för mig. utan er skulle mitt liv vara grymt tomt. så trots att ni läser min blogg(ett litet skämt) så älskar jag er ändå. för mamma och pappa utan er hade jag aldrig varit den jag är idag, ni ger mig styrkan... och kära bror jag vet att jag inte är så snää alltid inte du heller:p men du ska veta att jag älskar dig och att jag alltid finns för dig....

 

så kära familj jag äslakr er!!!

 

ha ha jag vet att brorsan kommer skratta åt detta men de är min blogg och mina tankar så ha ha ......

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0