kvällsmål

hej på er alla!!! så nu har man kommit hem från en promenad som innebärde att jag var uppe hos katterna en sväng!!! har super massa med tankar om skolan. plugga vidare, jobb mmm

hänt en tråkig sak idag, mina förläldrars bil braka sönder så nu blir de problem med hunddagiset, hoppas allt fixar sig för dom har jobbat så hårt med de så skulle vara tråkigt om dom la ner de...

just nu sitter jag och funderar ut någon bra kvällsmat, men komer inte på något....



kanske ska göra någon god macka elle något......


ja ja vi hörs
kram




Kommentarer
Bitterfittan

thanks bejb! vad gör du ikväll? (:

2010-01-10 @ 19:45:17
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0