krångel

vet inte varför men har inte lyckats komma in på min blogg förrens nu.. sitter och kollar på vampire
diares, men ska lägga mig och sova snart ska ju upp och jobba tidigt......

säger bara en sak vad som än händer i mitt liv och så vidare så kommer de alltid att fattas en bit av mig och jag kommer alltid ha en saknad av min fd vän... jag kanske glömmer de men de kommer sitta kvar som ettt ärr..t de
jag vet att jag plågar mig själv genom att tänka på allt och skriv a till dig när du inte svarar..... men att förlora min fd kille var jobbigt, men du fanns där då, men att förlora DIG den enda riktiga vän jag haft ja smärtan sitter kvar.... alla säger glöm han, men de är inte bara att glömma någon som de känns som man hör ihop med, som de känns som att man alltid kommer vara vänner..... jag kanske bara är konsitg och har svårt att släppa taget, men jag vet att de jag kände fr dig var äkta och fast jag inte betyder något för dig och du inte vill veta av mig så kommer du alltid vara min ängel..... kankse var de så att du skulle förvinna, men var de verkligen meningen att de skulle bli så här???? jag saknar dig.....förlåt....


dikt:

var du en går

vad som än händtr

hur mitt liv en ser ut

så kommer saknaden och hålet av dig alltid finnas kvar som ett ärr.

glömmer dig aldirgt

du var den enda riktiga vän jag någonsin haft. förlåt att jag kom in i ditt liv

förlåt att jag förstörde, förlåt att jag inte såg vad jag hade förrens de var borta.

förlåt att jag finns kvar och inte kan glömma.




mitt största mål är att lära mig att han är borta och jag har bara minnerna kvar.. kalla mig patetisk, men om ni kände som jag gjorde och gör skulle ni förstå mig.. de är så svårt att förklara allt.. känns som en dröm.....
så varför kan jag inte bara glmma allt......



god natt alla




Kommentarer
J U L I A

Fin blogg (:

2010-01-03 @ 22:23:28
URL: http://tiivia.blogg.se/
Bitterfittan

hoppas du har haft en bra kväll? (:

2010-01-04 @ 00:38:30
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
mersiha

fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-04 @ 14:31:41
URL: http://merissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0