hur man dumpar!!!!

god dag alla..... som vanligt har jag klantat mig. jag är i det läget då jag stötter bort alla som kommer mig nära för vill inte bli sårad. och nu är de så att de är en kille som är lite för på och nu överdriver jag inte... lärde känna han igår och han frågar om jag är kär i han och säger att han är kär i mig och han tjatar om att får ringa mig.. ju mer en tjej stötter bort en kille desto mer intresserad blir han...... för när jag blir så här jobbig som killar säger och bryr mig om dom ja då ber dom en dra, men är man tvärtom då blir dom intresserade.

så nu är frågan hur ska jag gör med killen??????????
alltså j<säger jag åt han då säger han bara att de kommer bli bra.....
jag får väl helt enkelt bli jobbig och låtsas bry mig.... eller så säger jag bara som de är.....
knepigt..........

så idag är de kallt ute men har varit ute ändå... ska snart träna... efter maten blir det katterna och sen se fjörde avsnttet av v......


hej hopp
just ja bilderna ja.... hmmm....

kram


Kommentarer
Anonym

allt bra? :D

kram

2010-01-02 @ 14:32:41
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0