den tuffa världen!

att vakna upp varje morgon och må bra är de nog inte många som gör, att varje dag behöva ha pressen på sig att alla kollar på en, alla dömer en. minsta lilla fel så är man körd. att man hela tiden måste synas och höras för att ens duga ja de är pressen som många lever med idag!

hur man än ser ut, hur man än är så tror jag att pressen blir för mycket...

jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig, men när jag har dåliga dagar och allt känns skit och så kanske n¨ågon säger något elakt eller jag råkar göra bort mig och så tycker alla jag är kass ja då är de klart att de känns lite. men oftas så tänker jag att jag ska visa dom att jag inte bryr mig och att jag vet sanningen eller något sånt. men alla kanske inte är lika starka....

jag mår inte dåligt för att folk dömer mig eller något jag mår dåligt pga en person och de är de jag försöker bli stark av.. så allt skit jag får höra nu ja de hjälper bara mig..... men tänk på dom som inte är starka....


var den ni vill vara och skit i andra! är någon elak så bry dig inte! men hämnas inte!

världen är en tuff plats att leva i men ingen har valt att få bli född så då har alla rätt till att leva...
sluta kritisera alla som inte ber om de, som inget gjort. utan som bara vill bli accepterad för den den är...

lev ditt liv och skit i andra....... de finns så mycket andra bekymmer i världen!!!








Kommentarer
S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's VACKRASTE!* Tårarna kmr bara rinna.. </3 http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-vackraste.html#comment

2010-01-09 @ 00:20:18
Josefin

Fin blogg, kolla gärna in i min och om du gillar den så följ mig gärna. Ha en bra dag

2010-01-09 @ 16:24:26
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0