varför snälla varför?

jag vet inte varför jag känner som jag gör... jag vill hata dig men samtidigt gör ag inte dte för en del av mig tycker om dig och du svek mig aldrig.... men  du är inte här.... varför kan inte allt vara som en film... kankse hade allt varit annorlunda om jag sett bättre ut! eller kankse du bara inte tyckte om mig.. jag förstörde nog allt!!! jag vet inte!!! jag vet bara att jag önskar allt var annorlunda.. jag vill bara att du ska vilja vara min vän i alla fall. på film där får tjejen killen(fast på film är tjejen snygg) men i verklighet kanske det inte är det!! 
en del av mig har slutat tänka på allt!! men en liten del av mig kommer alltid minnas hur du fanns där för mig!!!

kanske möter jag min prins en dag, kanske inte!!

såg på 10 orsaker att hata dig....
klicka på bilden


så jäkla bra film..... det är så jag vill att man ska ha det!!! eller något....

ska kolla på linas kvällsbok nu... ska låna boken igen tror jag!! ha ha.. jag älskar slutet typ när hon säger att allt skitit sig men att hon känner sig grym ändå....

trots mitt dåliga humör, att jag känner mig ensam men min dåliga humor finns alltid där!!!


http://cinema.rockwitch.com/wp-content/uploads/2009/08/stan-helsing.jpg
den här är så kass egentligen!! ha ha ....

bläääääääääääääääääääääääääääää

jag är trött....... har typ inte skrivit i bloggen för haft min dåliga nej röda( ha ha) vecka pch då är jag känslig!!!




kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0