swedish please...

ja så har man  varit duktig idag med....

gjort något test på engelskan, fatta liksom typ noll, jag orkar inte koncentrera mig och då tappa jag bort mig.....skit egelska....

gjort historia prov idag, de gick bra!!!!

 

kul bara tre dagar kvar sen helg.... men känns okey ändå faktikst, ska bara överleva i morgon för

då har vi tråkiga lektionen på förmiddagen och 3 och en halvtimme intressant men lång tråkig

lektion.... på torsdag har jag bara två lektioner..... och fredagar är soft.. ska gå på engelska denna fredag med ha ha ...

har skrivit upp mig för att den 11/3 åka till mälardalenshögskolan, ska bli kul att se skolan och lite så... fick lite panik över att råka stötta på en viss person, men sen tänkte jag att jag kommer nog inte träffa på personen och sen skitsamma, personen kommer i alla fall bara att ignorera mig....  så de ska bli kul att åka dit, nu ska jag bara plugga så jag får bra betyg och söka in till skolan........ framtiden here i come....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0