svar på tal!!!

ja jag vill bara säga att mitt inlägg om unga mammor inte var meningen att vara elak eller så. jag ville bara ta upp det pga personliga skäl och för att det pratas om det så mycket. visst jag skrev nog väldigt konstigt så det blev fel. men min mening med inlägget var att säga vad jag tycker. alla har rätt till en åsikt.

visst jag tycler inte man ska skaffa barn som ung. men jag tycker det är så stort och bra tills dom som faktiskt har barn som unga och kämpar.

men men vad vet jag!!!  antagliegn har jag som vanligt klantat till det...
jag vet jag är tuff av mig... men jag hatar verkligen att folk är sura på mig...
att ha en åsikt är inte lätt.....

ja ja kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0