mörkt och kallt

sitter här vid datorn och tittar ut geonm fönstret. har nyss pluggat klart liksom.  men funderar på om jag ska gå en promenad innan jag tränar eller om jag ska sätta i gång att träna.är så skönt med promenad, men det är så kallt. får se hur jag gör.

på torsdag(som ska vara min turdag enligt horoskopet) så får jag mina pengar. ska köpa hårfärg, strumpor, lite kläder.... blir nog ett par byxor och tröjor. behöver köpa skor men det får bli senare.



i morgon börjar en ny vecka... men snart är det lov. sen är det apu.. sen är det skolan, sen lov och sen är det bara typ två månader kvar........ yes!!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0