money!!!

http://www.butikz.se/shop/anybody/images/sys/brilliancekarta1.jpg

i morgon får jag mina pengar:) då ska jag handla:
- hårfärg(HAR REDAN KÖPT OCH FÄRGAT)
-3 par byxor, -
-2 tröjor,
- 2 munktröjor
- skit snygg sjal
- super snygg mössa...
- schampo och balsam
- strumpor
- påfylling till mobilen
- inläggssula till skon
-öronhänge
- halsband
- inneskor

jag tänkte färga brunt men då hade jag varit tvungen att blonderade först för att det skulle se bra ut.. så jag färgade det b<låsvart... ser inte så olikt ut men mitt utväxt är borta och färgaen hade ju mattats ut innan så det ser bättre ut.. jag är nöjd för älskar mitt svart hår.... jag trodde det var torsdag i dag;)


ja ja kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0