massage

usch skulle behöba lite massage, är stel i hela kroppen, men de blir så när jag inte värmer upp före jag ska göra saker och sen när man är trött så är man altid lite stel. ska nog göra lite övingar så kroppen värms upp....  måste ju ha något att göra i två timmar..... känner inte riktigt för att plugga kl sex på morgonen eller att träna för har liksom sprungit i trappor i två timmar(lite därför jag är stel, för jag värmer inte upp kroppen innan) så får väl se vad jag gör, ska nog få igång kroppen så jag inte är stel och sen träna......



sen blir de ju skola...

i kväll blir de till att kolla på någon film
vet ej vilken....


kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0