lyssna inte på hjärtat!!!



hej alla!!! jag har suttit och tänkt på att jag oftast förljer mina känslor och låter dom styra.. och nu började jag hoppas på en sak, men insåg att bäst är nog att tänka efter och glömma det....
det skrämmer mig att när jag försöker glömma så dyker det i alal fall upp i mina tankar och när jag accepterat det och gått vidare så helt pötsligt dyker det upp och jag hamnar på samma igen.,....

alla våra samtal, allt vi var lika med, att du fick mig att tro att de finns dom som inte sviker ja allt det känns så lågt borta nu.... trots allt som hänt så litar jag fortfarande på dig... det som har förändrats är jag, jag har äntligen lärt mig..... men som vanligt är allt för sent.... livet är ingen vacker saga..


men nu ska jag duscha, kolla film och sen skola...

kram

http://grekbimbon.files.wordpress.com/2009/11/skorpion.jpg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0