kan man må dåligt men samtidigt känna sig jätte pepp?????

god morgon på¨er!! själv så är jag super trött just nu, vilket jag alltid är när jag vaknar, är ingen morgon människa. men efter ettt tag så vaknar man väl till????

en sak jag tycker är kul och det är vissa toppbloggare dom får nästan inga kommentarer medans vissa får massor, men saken är ju den att folk oftast kommenterar när man irriterar sig på det eller vill få reklam.... så ni kanske inte är så populära som ni tror..... ja ja..


men nu så blir det frukost.....

http://www.guldkorn.com/matbild//ve/frukost_01.jpg

och jag är vaken nu för ska upp till hunddagiset och gå ut med hundar, gå till skolan och sen hem... så trots att jag har ont i magen, känns som huvudet ska sprängas så ska jag vara duktig och gå till skolan.... kunde inte igår för hade spytt och var tvungen att gå på toa och sen kände mig yr.......

kram nu blir det frukost och klickar ni på bilden så kommern ni till deras sida!!!

kramis


Kommentarer
maiju

erkänn att en riktig frukost består av vodka

2010-02-18 @ 16:11:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0