har jag blivit korkad???

ibland undrar jag om jag är helt korkad eller blond för jag fattar liksom noll ibland.. som idag på engelskan, fatta noll vad man skulle skriva och på historian så fatta jag inte heller så mycket..... förresten så var historia läraren typ hel konstig... ha ha.....

ja ja nu har jag kommti bra med skolarbeterna.... ska skriva rent svenskan, skriva mer på novellen, skriva klart hälsapedagogiken och tycker ni de är mycket skulle ni bara veta allt jag hade innan att göra.....

annars har det inte hänt så mycket idag.....vilket fick mig att tänka på:
josefin craffod(eller hur hon nu stavas) sa på vakna med the voice att hon hinner inte så blogga så mycket som kissie för hon har faktikst ett liv:p jag tyckte de var bra sagt för så är de ju. men kissie och alla andra storbloggare(fjortisbloggare) tror ju att alal vill bli kända, men alla kankse inte vill bli kända..... okey nu babblar jag bara på.....

i skolan skriver vi artiklar om typ bloggar.. så här ser början till min artikel ut...

Utlämnad?

Idag handlar det mycket om att synas och att få ut sina åsikter. På nätet så har Vi bloggar, bilddagbok, facebook med mera. På tv kan man vara med i idol, paradise hotell och andra dokusåpor. Sidor och tv program som mycket går ut på att man vill visa vem man är. Man säger ju att idag kan alla bli kända, men är det verkligen så?

För att bli med i idol så måste du ha en bra sång röst eller göra bort dig totalt, på bloggarna ska man provocera och göra folk upprörda för det är sånt som säljer. Vill du få vänner på visa sidor som på lunar så ska du vara snygg och ha naken bild för det är det som folk går efter. Vi blir sårbarare och gör allt för att folk ska se oss.



dagens låt:










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0