no puppy for me

jag fick en sodastream:) jag är så lycklig just nu!!!! fick även boken/serien mina drömmars stad, hörlurar:) och sen av brorsan fick jag en digital fotoram som är som en nyckel ring... har dock inte fått den att riktigt fungera än...
Plus att jag hörde av dom med bamsan och meningen var att vi skulle åkt dit på onsdag.. men efter att vi pratat om vaccinatuíon och jag sett fel så såg vi nu att dom inte var det så jag kan inte ta valpen tyvärr. En hund ska enligt lag vara registrerad, chipad, vaccienrad osv för att men ens ska kunna sälja den. Känns lite tungt nu, men det var väl inte meningen att jag skulle köpa den valpen då!! så letandet fortsätter...
men eftersom jag var så pepp och inställd så känner jag mig en smula nere just nu.... får se när jag köper valp nu...
Så innan jag skakar av mig detta, går vidare och hoppas på att hitta "min" valp så tänker jag slänga mig i sängen och kolla på tv och vara lite deprimerad.. man får faktikst vara det ibland tycker jag.... Tur att man är lite smått lycklig efter julen... ja ja vi hörs alla..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0