16/12 2010

Kom hem för ett litet tag sen... sitter och väntar på att resten av familjen ska komma hem så dte blir mat. för sen ska jag dra till hunddagiset, ska sova där... hmm... Jippie det är fredag i morgon. Ska ta med mig osten(en bok) och läsa i morgon... Förresten såg marcus och hans tjej idag, det är typ andra gången jag ser han nu....
Har snackat med mamma och pappa om det där med att köpa hund och ju mer vi pratar och diskutterar det så
blir jag mer och mer säker på att jag vill köpa. men jag vill inte ha en liten hund eller ja jag vet att jag vill ha en blandras hund i alla fall. Det jag vill är ju att åka och titta på valpen först inna jag bestämmer mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0