Nu vill jag jobba!!

hej på er!! Jag har städat mitt rum:) varit ute och handlat lite, fixat massa mat till råttorna
fick bli majs, ärtor, gurka och tonfisk eftersom det blev så mycket så fryste jag in en hel del.,. undrar om man kan frysa in sånt.. Ja ja sen har jag plockat ur disk maskinen. Nu tänkte jag sätta mig vid pilates bollen en studn och invänta min familj:) Nu får även dom julledigt!!!
Men jag vill jobba, saknar hundarna.. jag ska aldrig mer klaga på att jag inte vill jobba...
förresten jag kanske får jobba 1 år till hos mamma och pappa:)
det skulle ju vara super, kunna vara med min vovve, jobba på mitt favorit jobb
och kunna plugga till körkort:) Så det skulle vara jätte bra:)
jag har lovat mig själv nu att inte plugga förrens efter jul!!!
Och så måste jag verkligen verkligen börja använda bollen... vilket jag ska göra nu..
puss hej..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0