Mina drömmars stad

hejsan på er!!! Sitter och tänkte plugga lite smått. Typ pedagogik eller något sånt. hemsidan fixade sig:)
Har städat och möblerat om mitt rum lite grann:)
Förresten i fall jag tingar en av russel valparna så den 14 januari ska jag åka till henne. hon bor ju i ransta, 5 km från skolan:) undrar om camillha känner henne kanske.... men men vi får se;) Bilden nedanför är i alla fall den lilla valp jag hade tänkte mig... för tillfället heter hon rut, men jag vet inte om jag tycker det passar...
I morse fick pappa för sig att spela musik för min bror och ja jag vaknade av det... hmm:)
Förresten jag ska göra lite på mina ergonomi uppgift.... ska även sitta på den där bollen idag... skärpning nu zandra...... fan en halvtimme om dagen borde jag ju kunna sitta still utan att springa runt hela tiden....
jag ska även gå en promenad med axel senare.
Nu blir det läsa:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0