Men åhh

stig h i fagersta, alltså han som är ledare för vänstern i fagersta har en bdb.. lite skoj... or not..
Jag kom nyss hem från promenad och så satte jag mig vi datorn och så kändes det jätte mörkt, men åhh konstigt ina lampor var tända och det började bli mörkt ute. Ibland undrar jag hur dum jag är;) Igår sa jag att jag skulle posta en sak och sen glömde jag den hemma i alla fall. Och idag kom jag på att oj jag har massa att plugga;) Jag skulle önskat mig en ny hjärna i julklapp.
När jag började blogga så fr¨gade pappa vad man ska ha en blogg till och jag förklarade enkelt att det är som en dagbok, fast man kan ju så klart inte skriva allt, för det är ju inte hemligt direkt. Och jag kommer ihåg att pappa liksom undrade varför man skulle om sitt liv så att alla vet det... jag har fortfarande inge bra svar på det. Visst det är kul att läsa om typ folk man känner för att se vad dom gör och så vidare. Men jag vet inte. jag vet bara att bdb, facebook, blogga och twitter är sidor där man lägger ut om sitt liv och alla älskar det!!
Jag har aktivt använt facebook i 1 år nu, förut fatta jag ju inget av det!!Nu är jag värsta kungen på det!!''
mina bilder försvann, alltså alla och sen fick jag tillbaka en del så är alla i o ordning och det saknas as många...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0