maybe

Vet ni vad jag gillar?? jo människor som tycker som jag att man ska stoppa mobbningen:)
Åhh åhh åhh har haft lite mejlkontakt med Valparnas familj typ, den jag är intresserad av heter Bamsan och är svart.
Det vi pratat om nu är att jag ska komma ditt och kolla och då även boka. Men jag kan inte förrens till efter jul helgen, så får se om dom vill hålla henne så länge utan att jag bokar henne, annars får jag väl se på söndagen/måndagen(26/27) i fall hon inte är bokad och då typ 27 eller 28 åka och hälsa på. vi får hoppas nu:)
I vilket fall som helst så den 9 Januari är dom leveransklara, dock så kan jag inte hämta då. Men vi får se hur allt löser sig! Mitt lilla projekt som mamma sa:)
Nu ska jag se gossip girl:)
Ja i morgon är det jobba igen:)


Kommentarer
Daniel

Lycka till med projektet!

2010-12-20 @ 06:55:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0