Kanske jobbigt, kanske jätte jobbigt men jag tror jag klarar det

Kanske jobbigt, kanske jätte jobbigt men jag tror jag klarar det, jag tror verkligen jag kan klara det med en hund.
Nu när jag bestömt helt så känns det bra och lättad. dte kommer säkert bli jobbigt ibland eller jätte jobbigt(som pappa säger) men man får ta det... Livets väg inte rak och fin väg ack nej.... men man får ta det med. Man får ta ett djupt andetag och kämpa på. veta att det tar tid och vara envis...
Jag ska förbereda mig så mycket jag kan nu innan hon flyttar hit och blir en del av min familj. en början av min egna lilla familj med;) Men att veta att jag har min familj här gör mig trygg.... Ska bli så underbart med en egen hund.
2011 jag är redo:) redo för nytt år och nya möjligheter!!!


Kommentarer
Daniel

Åh så härligt med egen hund!!!

2010-12-28 @ 13:59:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0