Gott nytt år!!!

Mitt 2010- hmm ja vad jar jag gjort undre 2010 då? Jo första delen av 2010 så gick jag på barn och fritid, skrev klart min novell, fixade alla barnens dag, fick bra betyg, stråets hunddagis fick in en massa nya hundar!
jag tog studenten och jobbade på hunddagiset, kom in på it-pedagog linjen. Sen har jag jobbat, börjat med gymnastiken igen, gått på tärna och nu har jag köpt en hund:) som dock kommer hem till mig 2011 men i alla fall!!! Så i korta drag så var detta mitt 2010. Kanske inte hänt så jätte mycket men jag lovar er att det har varit ett bra år, hänt mycket saker som påverkat mitt liv. Jag är vuxnare och mognare..... men nu ser vi fram åt och intare ett nytt år.. 2011.... och året börjar bra för redan 1 vecka efter nyår ska jag häls apå min hund och sen hämta hem min hund!!! året börjar bra:) och vi tar en dag i taget!!! lev livet och var nöjda när allt är bra... motgångar kan du ta när det kommer!!
Gott nytt år alla!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0