Fia

Ja då fick hon heta Fia, kanske inte världens finaste namn, men ja jag får medge att hon ser ut att heta det och inget annat passar. Pappa lyckdes även sälja in namnet:) vem smälter inte när någon säger tänk att hon kommer in skuttandes och snubblar och så säger man kolla lilla fialottan:) liksom där smälte jag!!!
Jag tänkte skapa en facebook till henne, där man kan lägga ut bilder och sånt, men så kom pappa på iden att han skulle göra en hemsida till dogge(deras hund) och jag älskar ju att göra hemsidor kom på att jag ville göra en. Så där kommer det komma upp bilder, filmer, info om henne, info om hundar och så vidare. för tillfället ligger dte bara en bild på henne, men här har ni den :
http://fia.webbsida.com/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0