Dumma dumma mensvärk

Är trött som tusan, men kan inte sova för har så jäkla ont i magen. Jäkla mens värk.
Ha ha jag har kommit på att jag har blivit så jäkla kass på att stavningen sen jag slutat gymnasiet.
Jag vet inte varför, men jag slarvar med det. nej nu får det bli skärpning med sånt!
Få börja skriva allt i Word först;)
Jag har fått svar från dom med valparna:) Dom har två tikar, dock hade dom lite svårt att ladda upp bilder, dte var ju tråkigt. Så nu ska jag höra med pappa sen lite om hur jag ska gå vidare nu. jag svarade och frågade lite om föräldrarna och så. Skulle ju vara kul att få träffa valparna med mamman.
nej nu ska jag försöka mig på att sova lite!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0