duktig??

Låg i sängen och försökte sova, när jag helat tiden kom på massa om valpen... så skickade i väg ett melj om när man kan träffas, visst dom skulle ringa men kändes skönt att skicka mejlet så man får lite mer koll på läget!! hoppas nu bara inte dom tycker jag är jobbig;) Alltså jag tänkte att jag frågar dom och så får dom svara när dom har tid  hur dom tycker.... sen kan dom ju ringa om dom vill i alla fall.... vi får se hur det blir nu!!! jag är bara så jäkla nervös nu innan jag träffat henne, innan vi bestämt något....
Sen kom jag ihåg att jag har ju typ julbilder som jag vill lägga upp, så kamerna fick komma fram och nu läggs det snart upp bilder här!!!!
Men nu ska jag sova...... dame man kan inte ta tillbaka mejl;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0