allting måste falla innan det kan resa sig

Efter att ha sovit så känns allt bättre.. och har pratat med mina föräldrar och sen hade min lärare skrivit att det kommer gå bra så känner mig lugnare nu:)

Jag tror jag behöver det där att bara få ut allt, det är tufft med jobb, skola och annat
så ibland är det skönt att bara få ut allt.

nu har jag lovat mig själv och pappa att plugga lite smått denna vecka och sen ta det lite ledigt för stt sen mellan jul och nyår är jag ledig och då kan man ju plugga lite och sen efter nyår då är jag med ledig. Så jag ska ta lite ledigt och sen köra i gång med att planera lite smått för praktiken. men ja det känns lite läskigt att tänka på att stå och lära ut. Men som alla säger att jag kan mer än jag tror så det ska nog gå bra. Gäller bara att låta allt sjunka in först, hitta någonstans att vara och sen börja planera. jag ska klara det!

just ja god morgon på er har ni tänkt på att i morgon är det lucia...
och att den 14 januari går vi på skolan in i andra terminen...
vad fort tiden går... det enda jag ska plugga idag är att skriva min hälsolöften...detta ska jag verkleigen gå inför
lilla boken vi fick räcker inte till min ide icke.... nej här ska det skriva löften, planering och sen hur det går.... som en hälsodagbok....:)

Nu ska jag kolla tv..




Kommentarer
Camillha

Zandra! Du vet att det bara är att höra av sej så hjälps vi åt. Tack för allt som du har hjälpt mej med. Det är så kul att få sitta med dej i skolan! Vi hörs och ses! Kram!

2010-12-12 @ 10:29:23
URL: http://himlenrunt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0