allt ordnar sig

hejsan på er!! Har nyss kommit hem från att ha hälsat på farmor:) det var skoj att träffa henne, vi åt julmat där...
gav och fick julklappar. Jag fick lite cholkad, tidning, dusch creme och pengar som jag köpte hårfärg för:) så nu blir dte att färga håret. ska tjata lite på att klippa mig först bara. Ska färga det och sen ska jag slinga håret:) kommer bli super bra. har även bestämt att till sommaren ska jag börja med mitt körkort, jag ska gå valp kurs och massa annat..
Vet ni vad?? jag tror 2011 kommer bli ett super år:) Och jag har så mycket att göra, se fram emot och så att jag är så lycklig nu! Så nu känner jag att jag vill färga håret, börja ordentligt med träning och sluta med o nyttigt!!!
Jag är lycklig och ja jag vet att dte kommer bli tufft och så men det är en del av livet!!!
och varför oroa sig för sånt?? det är väl bättre att om dte är jobbigt eller något händer så tar man det då!! Nu vill jag bara vara lycklig och veta att saker kommer förändras, osv.. Jag flyttar med osten och är förbered!!!
dame vad jag älskar den boken... på tal om böcker tänkte ta mig i kragen och läsa lite nu här, för har inte haft läslust på länge nu, men nu har vi massa nya böcker här hemma, så nu ska jag läsa igen!!!
Hon med valparna ja hon ska skicka bilder på rut och sen när jag får hem henne komme rjag få massa bilder på en skiva av henne:) det gillar vi!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0