tror du inte jag vet

god dag alla....  orkade verkligen inte vara inne på datorn igår. jag var helt slut igår och bråkade med mama och pappa. jag gör ju allt fel och bla bla. sen så snackade dom om att jag äter för dålig och dricker för mycket läsk.
att jag väger för mycket, att jag kan få diabetes och så. men tror dom inte jag vet det.
men eftersom min pappa är så perfekt så vet han inte hur det är när man inte vet hur man ska sluta.
jag vill sluta och så, men det är inte så lätt.
men nu har jag tröttnat, pappa tror inte jag klarar det, men är det något jag är bra på så är det att bevisa min pappa
att han har fel. det är det som får mig rktigt motiverad. jag kan visst det. jag vill klara det för min skull och jag ska klara det för att bevisa alla. det är samma som med skolan, ingen trodde på mig men jag klarade det. ingen tror på mig nu. men jag ska klara det.

jag ska bevisa att jag inte förstört mitt liv

jag ska bevisa att jag kan!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0