fagersta= drama

hej alla kom till fagersta och stött på drama... drama, skitsnacka är det här som gäller....
min kompis ex gillar mig, han stötter på mig.. jag har försökt på ett snällt sätt säga att jag inte gillar han
men funkar tydligen inte.... nu har min kompis fått veta allt och då skylle hon allt på mig....
jag har sagt till henne att jag inte vill ha han.. men nej hon lyssnar ite och tror hon bestämmer...
så nu är jag trött på det... mår skit..... blääääääääääääääää

lyckades som vanligt få A att inte prata med mig på ett tag igen.. kanske det är bäst
men tanken på hur jag förstör jämt...

jag saknar fortfarande att prata med A så mycket som vi gjorde förut.........

varför kan saker inte bara få vara bra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0