empty

ibland känns allt så tomt, ibland bra tomt som när man tar fram ett tomt papper och man har massor med ideer för att fylla det. men ibland känns allt skrämmande tomt, man är slut på ideer och så.
just nu känns allt tomt, sådär mitt e mellan tomt. både bra och dåligt. kan liksom inte bestämma vilket....
men det spelar ingen roll för ibland är det åkej att det är dåligt tomt eller bra tomt och det är helt åkej att det är både bra och dåligt tomt. känns liksom lite skönt på något viss. saknar zorba lite också.
saknar massor med saker... önskar allt bara kunde lösa sig.......

http://www.tmoracing.org/documents/penna_papper.jpg


Men om allt är mitt emellan tomt just nu så är det bra.... jag har ideer och tankar och så men vet inte hur jag ska få ordning på dom..... men efter regn kommer solsken....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0