vart tar tiden vägen???

god morgon igen... shit hinner knappt vakna förrens det är dags att sova igen ju. varför lever man för när det enda man gör känns det som är att vakan och sova:P okey nu överdrev jag.... men man hinner ju inte göra med egentligen... eller så säger jag så bara för att jag är trött ont i huvudet, örat och ryggen. har börjat få skit ont i ryggen nu....  ja ja... ska snart och jobba. super. i morgon får man pengar:) yes box... hoppas vi ska handla färg nu till helgen så man får måla... bra träning och så har man något att göra.

men nu ska man jobba, låtsas att man inte bryr sig om det ens lillebror och pappa säger... för dom kan irritera en, stå ut med alla söta hundar.. ja ja jag är van nu!!!

kram

får bli att ha regn jacka idag:) för det regnar!!!




Kommentarer
Sandra!

Gullig blogg!

2010-04-08 @ 15:53:04
URL: http://sstandsforsandra.blogg.se/
Johan

Sv; Ah jag vet hur Idol funkar :)



Ja tycker med om såna människor som vågar vara sig själva :)



Kram!

2010-04-08 @ 16:30:20
URL: http://jayb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0