skit väder

ligger och kollar film.. jag vet jag är lat ibland... men vill bara ta det lugnt idag..... och det regnar ute... men funderar på att ta påå mig regnkläerna och gå ut..... men p¨å helgerna(med tanken på hur mykcet jag gör annars) så brukar jag att ta det lugnt och kanske gå någon promenad.... men skitsamma. om.. manmähh vet inte vad jag babblar om.....
men ni vet vad jag pratar om, men tänker att på helgerna då ska man träna och bla bla bla men sen orkar man typ inte och helgen går så snabbt.. lördagar brukar vara min ta det lugnt dag och städa rummet dag...men denna vecka fick det bli idag!!! så jag har gått promendad, städat och ska snart träna... så helt lugnt var det inte:)

i morgon kommer farmor ett tag, blir kul.... är super nöjd med rummet förutom väggarna....

ja ja kram på er


..




Kommentarer
Jasmine

sv; Ja, du har rätt.. Tack så mycket! :)

2010-04-02 @ 21:24:47
URL: http://plingel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0