plugga i sala?????

hej på er!!! sitter här nu medans hunden ligger och sover.. varit på en 2 timamrs lång promenad så hon är ganska trött nu:) hon fick bada också.. skönt... glömde kameran hemma som vanligt k'nner jag...
familjen är på norbergs markand... ska snart sätta i gång att plugga religon, projekt arbete och historia... tror inte jag har något annat... ja ja....

jag ska ju studera till personlig assisten och sen behandlingsassisten.. funderar ju på att vara ledig
1 år och sen plugga där till hösten 2011... men nu har pappa hittat en folkhögskola i sala med en distanskurs där man blir it-pedagog....men jag vet inte datorer är väl inte riktigt min grej... vi får väl se....


48 dagar kvar:) sen blir det studenten!!!!!!!!!!!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0